Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1116612_00000-01_Valkenburg_Duyfrak_I_DSC_9571.jpg

Klachtenprocedure Van ‘t Hof Rijnland Vastgoedmanagement BV

Uitgangspunt
Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement BV (hierna: Van ’t Hof Rijnland) doet haar uiterste best om, binnen het kader van haar bevoegdheden, huurders, bewoners, opdrachtgevers en andere belanghebbenden tevreden te stellen.

A complaint is a gift
Ondanks onze zorg om iedereen tevreden te stellen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze organisatie of één van onze medewerkers. Laat ons dit alstublieft weten, uw klacht kan ons helpen om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Algemeen:
Voor huurders of appartementseigenaren: bespreek de klacht eerst met uw Accountmanager of Technisch Manager. Die kennen de situatie in principe het beste. Komt u er samen niet uit, volg dan de onderstaande procedure.

Klachten worden vertrouwelijk afgehandeld en alleen die personen, voor wie het uit hoofde van hun functie wenselijk of noodzakelijk is, worden op de hoogte gebracht van (het bestaan van) de klacht.

Klachten
Klachten betreffen iedere schriftelijke uiting (incl. e-mail en fax) van ontevredenheid van een klant of relatie over het handelen of nalaten van Van ’t Hof Rijnland.

De klacht dient voorzien te zijn van een naam en contactgegevens, gegevens van het adres van het huur- of VvE-complex (voor zover van toepassing) en de zienswijze van de klagende partij met betrekking tot de klacht.

Klachten kunnen worden gezonden naar:
Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement BV
T.a.v. de directie
Postbus 612
2700 AP ZOETERMEER
Email: cvangrevenbroek@hof-rijnland.nl

Uitsluiting van klachten
 Een telefonische of mondelinge klacht wordt niet beschouwd als klacht. Een medewerker tegenover wie de klacht wordt geuit moet de klager mededelen dat, indien de klager een klacht in wenst te dienen, hij/zij dit schriftelijk kan doen.

Anonieme klachten kunnen niet in behandeling worden genomen.

Behandeling en afwikkeling klachten
- De ontvangst van de klacht wordt per ommegaand bevestigd en hierin wordt vermeld wie de brief c.q. klacht in behandeling zal nemen.

- De klager ontvangt binnen (uiterlijk) drie weken een inhoudelijke reactie.

Toezicht en beheer
Het toezicht op naleving van de Klachtenprocedure vindt plaats door het directiesecretariaat van Van ’t Hof Rijnland. De gegevens omtrent de klacht worden gedurende de periode van tenminste één jaar nadat de klacht is afgehandeld bewaard.

Nieuws

Appartementen Nieuw Kijkduin in Den Haag opgeleverd

Nieuw Kijkduin staat op een werkelijk unieke plek in Nederland, op 50 meter afstand van de duinen en de Noordzee: 365 dagen huren op uw vakantieadres!

Afgelopen zaterdag zijn de nieuwbouwappartementen aan de Deltapromenade in Den Haag (Kijkduin) opgeleverd aan de huurders.

Er zijn nog enkele appartementen te huur: www.HurenAanDeltaplein.nl.

Nieuw Kijkduin is een belegging van Amvest, namens AEGON.



Lees meer

Woontoren De Hoge Regentesse opgeleverd aan het ASR Dutch Core Residential Fund

Aan de zuidkant van Den Haag centrum hebben HD Groep en Van Wijnen op donderdag 29 oktober het nieuwbouwproject De Hoge Regentesse opgeleverd aan het ASR Dutch Core Residential Fund, het woningfonds van a.s.r. real estate. De woontoren van circa 70 meter hoog is met zijn hoogte, solitaire ligging en aansprekende architectuur een echte eyecatcher aan de zuidkant van het Haagse centrum. 

Afgelopen vrijdag 30 en zaterdag 31 oktober ontvingen de huurders de sleutel van één van de 128 appartementen. Het overgrote deel van de appartementen is verhuurd. Op dit moment is er nog slechts één appartement beschikbaar.

Het ASR Dutch Core Residential Fund is eigenaar van 128 appartementen en drie commerciële ruimtes (ca. 3.000 m2) op de begane grond van de woontoren. Alle appartementen in de 23 verdiepingen hoge woontoren zijn gasloos, voorzien van een WKO-systeem en aangesloten op een eigen warmtepomp.

 

Lees meer

Marit Woltman: “Alleen met maatwerk kunnen we opdrachtgevers optimaal bedienen”

“Sinds een maand ben ik aan de slag bij Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement en die maand is voorbij gevlogen kan ik wel stellen! Ik ben verantwoordelijk voor de vestiging Den Haag en tevens senior propertymanager voor de Amvest portefeuille hier in de Hofstad. Een prachtige portefeuille met high-end appartementencomplexen maar ook eengezinswoningen en sociale huur. Juist die variëteit maakt deze portefeuille zo interessant. Deze eerste maand vloog voorbij door een volle agenda, maar ook de hartelijke verwelkoming van het team maakte dat ik al snel mijn draai vond. Dat ik het residentieel vastgoedmanagement al jaren goed in de vingers heb, werkt natuurlijk ook mee in mijn voordeel voor deze veeleisende rol” vertelt Marit enthousiast.

Lees meer